7400 Kaposvár, Kossuth tér
+36-82-458-580
HU | EN

 

Rendezvények

Kapos Hotel Konferencia – Rendezvény

A HOTEL KAPOS rendezvénytermei a belváros szívében
kedvelt helyszínei családi és üzleti rendezvényeknek.

Különtermeink ideálisak kisebb és nagyobb létszámú konferenciák, tanácskozások, fogadások, tréningek, bálok, termékbemutatók és egyéb céges illetve magánjellegű összejövetelek lebonyolítására.

Felkészült, a vendéglátásban és rendezvényszervezésben tapasztalt kollégáink, a technikai feltételek, és a minden igényhez rugalmasan igazítható termeink garantálják rendezvényeink sikerét.

Amit kínálunk:

Indítsa a napot egy villásreggelivel, majd következhet a kiadós ebéd, délután egy süti és kávé, majd este egy hangulatos vacsora a főtéren.

  • Megfelelő szállodai és éttermi kapacitás
  • Kiválóan felszerelt különtermek
  • Teljes körű előkészítés, lebonyolítás
  • Képzett, tapasztalt, segítőkész személyzet
  • Gazdag programkínálat

Tekintse át ajánlatainkat!

Terem megnevezése Befogadó képesség (fő) m2 Napi bérleti díj* Óradíj* Bekészítések rendezvényekre
Konferenciaterem / Kristályterem 200 220 90.000 Ft 15.000 Ft szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé, pogácsa
Rotary 50 130 60.000 Ft 10.000 Ft szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé, pogácsa
Bár 50 100 50.000 Ft 8.000 Ft
Kocsiterem 15 20 20.000 Ft 3.000 Ft szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé

Az árak tájékoztató jellegűek!

*A fenti árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A terembérleti díj csak a terem használatáért fizetendő. Technikai berendezést, egyéb eszközt nem tartalmaz.

Termeink technikai berendezései és bérleti díjai:

  • Internet csatlakozás (WIFI)
  • Hangosítás
  • Mikrofon
  • Projektor és vetítővászon – 5000 Ft + ÁFA / óra
  • Flip-chart (toll, papír) – 3000 Ft + ÁFA / óra
  • Laptop – 3000 Ft + ÁFA / óra
  • Műszaki, technikai személyzet – 1000 Ft + ÁFA / óra
  • Ruhatár személyzet – 1000 Ft + ÁFA / óra
  • Szombat, vasárnap illetve ünnepnapokon a feltüntetett bérleti díjakhoz képest + 10% felárat számítunk fel.

Rendezvényhelyszínek a Kapos Hotelban

Végre ismét lehet magán és egyéb rendezvényeket is szervezni. A Kapos Hotelnak megvan az a szerencsés adottsága, hogy 10-20-50 vagy akár 100 fő fölötti rendezvényekhez is tud zárt, különálló rendezvénytermeket biztosítani, ahol csak egy adott család, társaság ünnepelhet.

  • Nagy tágas belső terek,
  • vendégszerető, barátságos milliő,
  • kitűnő konyha és szervíz.

Mindez, amit mi kínálunk legyen szó ballagásról, keresztelőről, születés vagy névnapról, ünnepeljenek Nálunk! A belváros szívében a Kapos Hotel & Étteremben várjuk az ifjú párokat is. Esküvői és rendezvény ajánlatainkról érdeklődjön személyesen a Kapos Étteremben vagy a 82/458-580-as telefonszámon vagy írjon E-mail-t az info@kaposhotel.hu címre.

ESKÜVŐI ÉS RENDEZVÉNY AJÁNLATAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN SZEMÉLYESEN A KAPOS ÉTTEREMBEN VAGY:

Rotary termünk Ideális kisebb létszámú (max.50 fős) rendezvényekre.